ЗВІТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ студентки 5 курсу, групи УА Коробки Мар ії Анріївни Практику проходила у 5 - ...
субота, 23 листопада 2013 р.
З останніх сил...
Робота на третьому тижні давалася мені дуже важко (5 конспектів уроків, 2 з яких з літератури, де потрібно усе добре продумати, як вивести учнів на ту чи іншу думку).
У вівторок на літературі у мене була присутня Лариса Вікторівна, сказала, що непогано провела я урок, тільки потрібно було краще попрацювати над незнайомими словами у тексті; а також добавила, що я занадто добра та спокійна, потрібно бути більш жорсткою з учнями, а то "сядуть на шию". Не скажу, що учні вели себе дуже шумно, думала, буде гірше з цілим класом, але все-таки потрібно краще слідкувати за дисципліною. Мені про це й вчитель постійно говорить, що лише трохи починають шуміти, одразу заспокоювати.
Наступним уроком була мова... З м'яким знаком розібрались, правила підівчили, проте одна учениця просто "вразила" своїм обґрунтуванням, чому не ставимо м'який знак ("Тому, що ми його тут не чуємо"). Ось так, зрозуміло: не чуємо! Це ж геніально, навіщо вчити стільки правил? Далі працювали над дзвінкими та глухими приголосними, а також над фонетичними транскрипціями.
На наступному уроці взяли алфавіт, і що ж вияснилося: а учні то 5 кл. його не знають... ну нічого, зате, якщо він перед очима є, то проблем із розставляння слів у алфавітному порядку немає))) Встигли познайомитися і з буквою ґ (скільки ж нових слів дізналися...), і попрацювати над фонетичним розбором слова.
Проте що ж я побачила на уроці у п'ятницю??? А те, що ми взагалі не розрізняємо букв г і ґ (одна учениця сльозно доказувала мені, що буква ґ стоїть у алфавіті перед г, яким було її здивування, коли я почала малювати і підписувати ці букви на дошці...), тому вправу з цими буквами ми виконували хв.10 (замість запланованих 3хв), адже лише один учень класу міг правильно називати звуки та букви г і ґ, а всі інші, якщо і знали, які слова з якою буквою пишуться, то от із називанням самих букв не складалося ніяк. Сказати, що я була шокована - це нічого не сказати! До фонетичних розборів ми так і не добралися...
Урок літератури пройшов нормально; встигли і асоціативні грона до образів Плаксія та Лоскотона скласти, і порівняльну таблицку, і про життєву позицію героїв поговорити, і себе з Плаксієм порівняти, і, нарешті, на основну думку вийти. Єдина проблема це дисципліна, проте я вже трохи просунулась у цьому питанні: зрозуміла, що вони дуже бояться, якщо забирати щоденник (що я і зробила), тоді ми не те, що тихо сидимо, а ще й руку піднімаємо, думки свої висловлюємо...=)
У п'ятницю у мене було три уроки підряд (література та мова в обох підгрупах): я думала, що "зійду з розуму", втомилася так, що...
Проте потім, на уроці у Олі, поспілкувалася з Ларисою Вікторівною, яка поділилася своїм педагогічним досвідом зі школи; і тут я зрозуміла, що 3 уроки - це ще взагалі нічого! Не знаю, як працюють вчителі, це просто неможливо!
Усе можливо! І відхилення від наміченого плану, якщо це виправдано. Адже важливо "ЩОБ СТРІЛЯЛО", і цілий день когось учити. Учитель концентрує усю енергію на час роботи, а от який він після роботи ... Добре, якщо за таку напружену працю вчитель хоча б іноді отримував моральну компенсацію - задоволення від успіхів своїх учнів (студентів). Можливо і ваші блоги служать такій шляхетній справі - демонструвати, що в вас недаремно ми всі вкладаємося.
А тепер до наших баранів: з Наталкою поспілкувалися? Мали зі мною переговорити в пятницю, а побігли. Що потрібно терміново зробити, запитайте у Наталки. Чекаю.
Усе можливо! І відхилення від наміченого плану, якщо це виправдано. Адже важливо "ЩОБ СТРІЛЯЛО", і цілий день когось учити. Учитель концентрує усю енергію на час роботи, а от який він після роботи ...
ВідповістиВидалитиДобре, якщо за таку напружену працю вчитель хоча б іноді отримував моральну компенсацію - задоволення від успіхів своїх учнів (студентів).
Можливо і ваші блоги служать такій шляхетній справі - демонструвати, що в вас недаремно ми всі вкладаємося.
А тепер до наших баранів: з Наталкою поспілкувалися? Мали зі мною переговорити в пятницю, а побігли. Що потрібно терміново зробити, запитайте у Наталки. Чекаю.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиМашо, не святі горшки ліплять... Усе прийде з часом.Головне - ставитися з душею до того, що робиш.
ВідповістиВидалити