Вчора прочитала блоги дівчат, рада,що у всіх все добре,що усі налаштовані на працю. Сама я вирішила не писати, адже не було нічого, чим би хотілось поділитися; всі писали про привітність школи,а ми особливої привітності не помітили,але нічого)сьогодні вже краще!
Прийшли в школу разом з учнями, зранесенька, на 1 урок. Перш за все, приємно вразила присутність у вестибюлі і учнів,і вчителів,які вітали всіх та бажали хорошого дня, а група учнів ще й "підпрацьовувала" у роздягальні)))
Подивилися цілих 5 уроків,тому мали можливість вдоволь насолодитися учнями школи №57, яким справді притаманна надзвичайна дисціплінованість, особливо на фоні попереднього досвіду у школі №58. Спостерігаємо сьогодні уроки,а що не урок,що не клас (від 5 до 11),всі тихесенько, спокійнесенько сидять, виконують завдання вчителя, просто рвуться відповідати... а нам все дивніше, і дивніше)))
Спілкувалися з учителями з приводу цього "феномену", вони кажуть,що можливо це тому, що вони й самі ніколи не кричать,директор школи в них також завжди пояснює спокійно,і взагалі вона дуже добра і всі її поважають.
Одна учителька безупинно розповідала про своїх учнів, які постійно займають призові місця на конкурсах і олімпіадах, й про інших учнів школи, які призери по усьому світу....гордість,одним словим) справді приємно за таким спостерігати)
Дисципліна-дисципліною,але 11 клас не знає,що таке Чумацький Шлях!!! (їхніми словами, це таке образне поняття...яке...ну...еееееее) отак-то)))
Сьогодні 11 клас писав контрольний переказ, і я згадала,як ми колись у школі це робили (намагалися записати кожне слово,все зрозуміти, записати на диктофон), повинна сказати,що зараз все по-іншому: учні, як то кажуть, "особо не напрягаються" (майже ніхто нічого не пише,хто вже в інтернеті шукає текст,а хто просто чекає, поки вдома знайде). Науковий прогрес, як він є! =)
Усі уже сьогодні отримали свої теми уроків, і усі уже бояться...так що все нормально) Мені так взагалі пощастило:починаю з того,чого не вмію)))В понеділок РМ (контрольний переказ), а у вівторок УЛ, і десь аж у п'ятницюУМ. Правда сьогодні мала змогу глянути аж 2 уроки РМ з контрольним докладним переказом тексту розповідного характеру, так що вже трішки орієнтуюся)
От, мабудь, і все...а то і так стільки настрочила,що усім лінь читати буде)
P.S. Вставати в 6 годині ранку - це справжня каторга для студента другої зміни,надіюсь,за півтора місяця привикнемо. Дуже надіюся)))
Бажаю усім успіхів да вдалих починань!!!
Одразу 5 уроків,не забагато для першого разу?
ВідповістиВидалитиЩодо тиши,вам дуже пощастило. У 38 школі на перервах потрібно вжиматися у стінку,щоб тебе не знесло хвилею дитячої енергії.
А шо робити - тяжкі будні вчителів)треба вливатися)))А насправді,ми просто хочемо 2 дні спостерігати,а потім в четвер конспекти писати цілий день)
ВідповістиВидалитиП'ять спостережень - це прекрасно. добре, щоб ще й ефективно. Сподіваюсь, що фотографії та аналіз уроків уже зроблено!
ВідповістиВидалитиУ середу перевірю.
Ну,чесно кажучи,на пятому уроці ми вже мало що розуміли)))голова розколювалась( сиділи дивувались,як та бідна вчителька з тиском 170/100 веде той 5 урок за своїм розкладом...
ВидалитиА фотографії писали...спершу було важко включитись,але потім ніби нічого)
мені дуже сподобався ваш блог =)
ВідповістиВидалитиОлю,це ви до мене? =)))як приємно)))
ВидалитиP.S. я ж казала вже: все тільки для тебе...)
Так,приходити на 1ий урок-це жах...(
ВідповістиВидалитиУ нас,у 58,діти дуже шумні та активні, на перервах теж(як сказала Іра), треба вжиматися у стінку=)
Бажаю успіхів=)
Дякую,Альбін,тобі також =)
ВидалитиМаш, ну настрочила, так настрочила....мабуть, й справді купа вражень))))А з приводу РМ, не хвилюйся, в тебе все вийде))я в тебе вірю!!!)))
ВідповістиВидалитиЯкби не написала про РМ,я й не повірила б, що ти докінця дочитала))) А так, дякую!
ВидалитиВаша підрупа йде на рекорд! Сумнівний трішки... Але сподіваюся, що справитеся! Зате які конспекти ви встигнете витворити!.. Творчого натхнення!
ВідповістиВидалитиДякую!Ми також сподіваємося)))
ВидалитиМаш,привіт))в мене теж зараз практика,я тебе прекрасно розумію)теж море вражень)хотілося б з тобою проконсультуватись
ВідповістиВидалитиНу тут, здається, не можливо писати повідомлення,добавляйтесь в гугл+,там можна в чаті спілкуватись:
Видалитиhttps://plus.google.com/u/0/115910200050903004425/posts
або можу дати посилання на фейсбук,якщо зручніше там
Машо, ваша популярність виходить за межі нашого кола. Цікаво.
ВідповістиВидалити"Усі уже сьогодні отримали свої теми уроків, і усі уже бояться...так що все нормально)" - дуже влучно пердано стан наших студентів.
Уже комусь писала, вам дублюю:
перед тим, як почати спілкуватися з учнями, самі собі подумки, але впевнено, позитивно:
я рада, що я тут
я рада, що ви тут
я знаю, що я знаю (я можу бути вам корисною).
А р/м справді потрібно подивитися, як робить вчитель. Бо ми з вами знайомилися з ідеальною моделлю, ви її зможете реалізувати, коли будете працювати, захочете вирвати учнів з інтернету, щоб вони все ж писали переказ, а демонстрували майстерність технологій. На жаль, реальна практика далека від правил і рекомендацій, вам доводиться пристосовуватися, до того чого вже учнів навчили (чи привчили). але потроху і це зміниться, не все відразу.
Та у мене 6 клас, я сподіваюсь,що вони ще не так володіють новітніми технологіями,як старшокласники, тому,думаю,повинні працювати на уроці.
ВидалитиА за міні-тренінг дякую,спробуємо)