Рекомендована публікація

ЗВІТ

ЗВІТ  ПРО ПРОХОДЖЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ студентки 5 курсу,   групи УА Коробки Мар ії Анріївни Практику проходила у 5 - ...

вівторок, 5 лютого 2013 р.

Трудові будні студента-практиканта розпочалися...

Вчора прочитала блоги дівчат, рада,що у всіх все добре,що усі налаштовані на працю. Сама я вирішила не писати, адже не було нічого, чим би хотілось поділитися; всі писали про привітність школи,а ми особливої привітності не помітили,але нічого)сьогодні вже краще!

Прийшли в школу разом з учнями, зранесенька, на 1 урок. Перш за все, приємно вразила присутність у вестибюлі і учнів,і вчителів,які вітали всіх та бажали хорошого дня, а група учнів ще й "підпрацьовувала" у роздягальні)))

Подивилися цілих 5 уроків,тому мали можливість вдоволь насолодитися учнями школи №57, яким справді притаманна надзвичайна дисціплінованість, особливо на фоні попереднього досвіду у школі №58. Спостерігаємо сьогодні уроки,а що не урок,що не клас (від 5 до 11),всі тихесенько, спокійнесенько сидять, виконують завдання вчителя, просто рвуться відповідати... а нам все дивніше, і дивніше)))
Спілкувалися з учителями з приводу цього "феномену", вони кажуть,що можливо це тому, що вони й самі ніколи не кричать,директор школи в них також завжди пояснює спокійно,і взагалі вона дуже добра і всі її поважають. 
Одна учителька безупинно розповідала про своїх учнів, які постійно займають призові місця на конкурсах і олімпіадах, й про інших учнів школи, які призери по усьому світу....гордість,одним словим) справді приємно за таким спостерігати)

Дисципліна-дисципліною,але 11 клас не знає,що таке Чумацький Шлях!!! (їхніми словами, це таке образне поняття...яке...ну...еееееее) отак-то)))

Сьогодні 11 клас писав контрольний переказ, і я згадала,як ми колись у школі це робили (намагалися записати кожне слово,все зрозуміти, записати на диктофон), повинна сказати,що зараз все по-іншому: учні, як то кажуть, "особо не напрягаються" (майже ніхто нічого не пише,хто вже в інтернеті шукає текст,а хто просто чекає, поки вдома знайде). Науковий прогрес, як він є! =)

Усі уже сьогодні отримали свої теми уроків, і усі уже бояться...так що все нормально) Мені так взагалі пощастило:починаю з того,чого не вмію)))В понеділок РМ (контрольний переказ), а у вівторок УЛ, і десь аж у п'ятницюУМ. Правда сьогодні мала змогу глянути аж 2 уроки РМ з контрольним докладним переказом тексту розповідного характеру, так що вже трішки орієнтуюся)

От, мабудь, і все...а то і так стільки настрочила,що усім лінь читати буде)
P.S. Вставати в 6 годині ранку - це справжня каторга для студента другої зміни,надіюсь,за півтора місяця привикнемо. Дуже надіюся)))

Бажаю усім успіхів да вдалих починань!!!

16 коментарів:

  1. Одразу 5 уроків,не забагато для першого разу?
    Щодо тиши,вам дуже пощастило. У 38 школі на перервах потрібно вжиматися у стінку,щоб тебе не знесло хвилею дитячої енергії.

    ВідповістиВидалити
  2. А шо робити - тяжкі будні вчителів)треба вливатися)))А насправді,ми просто хочемо 2 дні спостерігати,а потім в четвер конспекти писати цілий день)

    ВідповістиВидалити
  3. П'ять спостережень - це прекрасно. добре, щоб ще й ефективно. Сподіваюсь, що фотографії та аналіз уроків уже зроблено!
    У середу перевірю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,чесно кажучи,на пятому уроці ми вже мало що розуміли)))голова розколювалась( сиділи дивувались,як та бідна вчителька з тиском 170/100 веде той 5 урок за своїм розкладом...

      А фотографії писали...спершу було важко включитись,але потім ніби нічого)

      Видалити
  4. мені дуже сподобався ваш блог =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олю,це ви до мене? =)))як приємно)))
      P.S. я ж казала вже: все тільки для тебе...)

      Видалити
  5. Так,приходити на 1ий урок-це жах...(
    У нас,у 58,діти дуже шумні та активні, на перервах теж(як сказала Іра), треба вжиматися у стінку=)
    Бажаю успіхів=)

    ВідповістиВидалити
  6. Маш, ну настрочила, так настрочила....мабуть, й справді купа вражень))))А з приводу РМ, не хвилюйся, в тебе все вийде))я в тебе вірю!!!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якби не написала про РМ,я й не повірила б, що ти докінця дочитала))) А так, дякую!

      Видалити
  7. Ваша підрупа йде на рекорд! Сумнівний трішки... Але сподіваюся, що справитеся! Зате які конспекти ви встигнете витворити!.. Творчого натхнення!

    ВідповістиВидалити
  8. Маш,привіт))в мене теж зараз практика,я тебе прекрасно розумію)теж море вражень)хотілося б з тобою проконсультуватись

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну тут, здається, не можливо писати повідомлення,добавляйтесь в гугл+,там можна в чаті спілкуватись:
      https://plus.google.com/u/0/115910200050903004425/posts

      або можу дати посилання на фейсбук,якщо зручніше там

      Видалити
  9. Машо, ваша популярність виходить за межі нашого кола. Цікаво.

    "Усі уже сьогодні отримали свої теми уроків, і усі уже бояться...так що все нормально)" - дуже влучно пердано стан наших студентів.
    Уже комусь писала, вам дублюю:
    перед тим, як почати спілкуватися з учнями, самі собі подумки, але впевнено, позитивно:
    я рада, що я тут
    я рада, що ви тут
    я знаю, що я знаю (я можу бути вам корисною).

    А р/м справді потрібно подивитися, як робить вчитель. Бо ми з вами знайомилися з ідеальною моделлю, ви її зможете реалізувати, коли будете працювати, захочете вирвати учнів з інтернету, щоб вони все ж писали переказ, а демонстрували майстерність технологій. На жаль, реальна практика далека від правил і рекомендацій, вам доводиться пристосовуватися, до того чого вже учнів навчили (чи привчили). але потроху і це зміниться, не все відразу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та у мене 6 клас, я сподіваюсь,що вони ще не так володіють новітніми технологіями,як старшокласники, тому,думаю,повинні працювати на уроці.

      А за міні-тренінг дякую,спробуємо)

      Видалити