Усі уже провели свої уроки, уже й посумували за дітьми, уже, мабуть, й забули... а мені пощастило: проводитиму останній урок літератури аж у вівторок (у четвер діти дивилися фільм).
Тому на мене ще тільки чекають задоволення від спілкування з дітьми, прощання та ридання)))
Ось конспект уроку за темою "Всеволод Нестайко - відомий український дитячий письменник. "Тореадори з Васюківки".
переглянути
Не знаю на скільки важно писався урок, але читається лекго, природньо. Тепер дуже важливо так само легко його реалізувати.
ВідповістиВидалитиА це ще декілька думок, що виникають під час читання вашого уроку.
До поставновки цілей ( а можна й до записування в зошит) можна попросити учнів уважно мовчки прочитати назву твору (ви її самі не називаєте). Потім перепитайте, як називається твір. Уточніть, чи знають учні кого називають тореадорами, а Васюківка - що це за місто, місце, чи живуть там тореадори? То з якою історією зустрінуться учні?
Треба акцентувати увагу на назві, а потім запропонувати їм записати число, класна робота й тема, як день коли вони розпочали цю зустріч. Хай ці герої (ще невідомі учням) наблизяться, уже тут має бути емоційно. тоді й постановка цілей буде емоційнішою.
Навряд чи коли вас цікавить людина, то ви "знайомитеся з його особистістю". Чи варто знайомитися з "особистістю автора"? Варто говорити природньою, а не штучно науковою мовою. Познайомимося з автором цієї повісті, з українським найвідомішим письменником, що пише для дітей.
ви впевнені, що ви мали читати саме це уривок (про письменника). Яка частина тексту мала прозвучати найемоційніше?
Активізовуйтие учнів - попросіть їх самих порахувати скільки сьогодні Всеволоду Нестайку. Вони ж думають, що всі письменники давно померли.
Під час розповіді тримайте інтригу, апелюйте до книжної виставки. А то говорите що пише і друкується, потім нагороду, а тільки потім подивіться на виставку. Якщо вже кажете, що пише - то і працюйте відразу з виставкою, а потім виведіть на висновок, як відзначає держава. Частіше апелюйте до учнів, хай вони роблять припущення скільки написав, де друкується, як нагороджено. Не повідомляйте, а стимулюйте їхнє мислення.
Не самі називайте, а просіть учнів прочитати назви, знайти імена героїв - зробіть у книжках закладки - дайте учням прочитати.
Більше питань, хоча б риторичних.
"Я вам почитаю, а ви слухайте..." - не найкращий варіант для настанови на слухання під час первинного знайомства з текстом.
Має бути гарний висновок, що вже нетерпиться познвйомитися з героями з Васюківки. Двайте ж познайомимося з тореадорами з Васюківки. (завдання - націлення на знайомство)
перевірка сприйняття - хто ж ці тореадори? - Хлопці, ваші однолітки, жваві і непосидючі, історій у їхньому житті безліч.
А то у вас виходить, що ми цей твір читаємо тільки через те, що він смішний.
Подумайте над підсумками! Навіщо ми знайомимо учнів з цим твором?
чому рефлексія не стосується змісту уроку?
Дуже дякую, Олено Анатолієвно! Все виправлю та спробую реалізувати під час уроку)
ВидалитиНу, Машо, останній урок буде не в тебе, а в мене)) Але не шостий, а вже сьомий)) У четвер хочу вже закінчити зі своїм класом Богуна)
ВідповістиВидалитиНічого собі) всьо тобі мало))) чи то Богун так сподобався)))
Видалити