Машо, читаю, про те, що добре вийшло не пишу (бачу попрацювала), а це те, що варто допрацювати: 1. Тема не прозвучала, а вже записується. У учнів слово ЯЯНИ має викликати здивування, а ви обійшли цей момент. Тут варто: Сьогодні я вас запрошую у світ казки, але казки для дорослих. Навряд чи є такі люди, які не любили б казки, у дитинстві точно. А за що ми найбільше любимо і цінуємо у казці? (незвичайність, пригоди ...) Люди дорослішають і все менше читають казки, але все одно її цінують. За що? (за мудрість, за глибину)? сьогодні ми з вами познайомимося з незвичайною казкою - казкою-притчею (як ви здогадалися. це казка на для малих діточок) Цю казку написала Емма Андієвська, зветься вона "Казка про ЯЯН" Запишіть у зошит число і тему, і подумайте, хто ж такі ЯЯНИ. Ви знаєте, хто такі ЯЯНИ? Щоб дізнатися і не помилитися спочатку познайомимося ближче з письменницею. Щось у такому дусі. Спробуй.
Машо, які дослідники, який жанр твору? Це 6 клас! Що це за формулювання казки як жанру? Так подає підручник. чому не можна людською мовою говорити з 10-11 річними учнями. "Віднайдіть цитати" - кострубато. Краще: опишіть словами з тексту.
І при всіх зауваженнях. Робота з текстом справжня, людяна, несписана, вами усвідомлена. Молодець.
У конспекті все зїхало, бо форматуєте таблицю не окремими рядками, а пробілами "Бідні діти" - велике мистецтво роботи з таблицями. Я правильно зрозуміла, проблемне питання - чи справді притча? довести, що це притча. Шлях розвязання: познайомитися з поняттям притча, встановити ознаки притчі у тексті, зробити висновок? Яке призначення додатка Б? Це не потрібно видавати учням.Достатньо підручника і вашої роботи над портретом та ілюстраціями. На завершення уроку можна використати ігрову ситуацію "Зустріч з письменницею" (якби ти зустрів Е А, то щоб обов'язково сказав (спитав)?
А з приводу проблемного питання, як я думала, що констатуємо факт,що це притча, визначаємо її основну ознаку (повчальний зміст)і шукаємо цей зміст у тексті (і він водночас є й ідейнм змістом, тобто основною думкою (для учнів 6 класу), ну але в принципі шукаємо ми повчальний зміст у тексті, щоб переконатися, чи справді притча)))тому мабуть ми про те саме говоримо... не знаю,запуталась вже)))
З приводу додатка Б, я вже й сама передумала) А ситуацію "Зустріч з письменницею" спробую використати, не впевнена, правда, що там зможуть сказати учні, але цікаво)))
Тільки у мене,чомусь, проблема: завантажуються лише перші 3 сторінки конспекту(((
ВідповістиВидалитиНарешті вирішила проблему)
ВидалитиМашо, читаю, про те, що добре вийшло не пишу (бачу попрацювала), а це те, що варто допрацювати:
ВідповістиВидалити1. Тема не прозвучала, а вже записується. У учнів слово ЯЯНИ має викликати здивування, а ви обійшли цей момент. Тут варто:
Сьогодні я вас запрошую у світ казки, але казки для дорослих.
Навряд чи є такі люди, які не любили б казки, у дитинстві точно.
А за що ми найбільше любимо і цінуємо у казці? (незвичайність, пригоди ...)
Люди дорослішають і все менше читають казки, але все одно її цінують. За що? (за мудрість, за глибину)?
сьогодні ми з вами познайомимося з незвичайною казкою - казкою-притчею (як ви здогадалися. це казка на для малих діточок)
Цю казку написала Емма Андієвська, зветься вона "Казка про ЯЯН"
Запишіть у зошит число і тему, і подумайте, хто ж такі ЯЯНИ.
Ви знаєте, хто такі ЯЯНИ?
Щоб дізнатися і не помилитися спочатку познайомимося ближче з письменницею.
Щось у такому дусі. Спробуй.
Машо, які дослідники, який жанр твору? Це 6 клас!
ВідповістиВидалитиЩо це за формулювання казки як жанру? Так подає підручник. чому не можна людською мовою говорити з 10-11 річними учнями.
"Віднайдіть цитати" - кострубато. Краще: опишіть словами з тексту.
І при всіх зауваженнях. Робота з текстом справжня, людяна, несписана, вами усвідомлена. Молодець.
У конспекті все зїхало, бо форматуєте таблицю не окремими рядками, а пробілами "Бідні діти" - велике мистецтво роботи з таблицями.
Я правильно зрозуміла, проблемне питання - чи справді притча? довести, що це притча.
Шлях розвязання: познайомитися з поняттям притча, встановити ознаки притчі у тексті, зробити висновок?
Яке призначення додатка Б? Це не потрібно видавати учням.Достатньо підручника і вашої роботи над портретом та ілюстраціями.
На завершення уроку можна використати ігрову ситуацію "Зустріч з письменницею" (якби ти зустрів Е А, то щоб обов'язково сказав (спитав)?
Дякую за поради, врахувала їх!
ВидалитиА з приводу проблемного питання, як я думала, що констатуємо факт,що це притча, визначаємо її основну ознаку (повчальний зміст)і шукаємо цей зміст у тексті (і він водночас є й ідейнм змістом, тобто основною думкою (для учнів 6 класу), ну але в принципі шукаємо ми повчальний зміст у тексті, щоб переконатися, чи справді притча)))тому мабуть ми про те саме говоримо... не знаю,запуталась вже)))
З приводу додатка Б, я вже й сама передумала)
А ситуацію "Зустріч з письменницею" спробую використати, не впевнена, правда, що там зможуть сказати учні, але цікаво)))