Рекомендована публікація

ЗВІТ

ЗВІТ  ПРО ПРОХОДЖЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ студентки 5 курсу,   групи УА Коробки Мар ії Анріївни Практику проходила у 5 - ...

неділя, 10 лютого 2013 р.

Ось такий вийшов урок української літератури, який проводитиму у вівторок...  чекаю на зауваження і поради)

Тема: Прихований повчальний зміст казок- притч

переглянути

Додаток А
Додаток Б
Додаток В

5 коментарів:

  1. Тільки у мене,чомусь, проблема: завантажуються лише перші 3 сторінки конспекту(((

    ВідповістиВидалити
  2. Машо, читаю, про те, що добре вийшло не пишу (бачу попрацювала), а це те, що варто допрацювати:
    1. Тема не прозвучала, а вже записується. У учнів слово ЯЯНИ має викликати здивування, а ви обійшли цей момент. Тут варто:
    Сьогодні я вас запрошую у світ казки, але казки для дорослих.
    Навряд чи є такі люди, які не любили б казки, у дитинстві точно.
    А за що ми найбільше любимо і цінуємо у казці? (незвичайність, пригоди ...)
    Люди дорослішають і все менше читають казки, але все одно її цінують. За що? (за мудрість, за глибину)?
    сьогодні ми з вами познайомимося з незвичайною казкою - казкою-притчею (як ви здогадалися. це казка на для малих діточок)
    Цю казку написала Емма Андієвська, зветься вона "Казка про ЯЯН"
    Запишіть у зошит число і тему, і подумайте, хто ж такі ЯЯНИ.
    Ви знаєте, хто такі ЯЯНИ?
    Щоб дізнатися і не помилитися спочатку познайомимося ближче з письменницею.
    Щось у такому дусі. Спробуй.

    ВідповістиВидалити
  3. Машо, які дослідники, який жанр твору? Це 6 клас!
    Що це за формулювання казки як жанру? Так подає підручник. чому не можна людською мовою говорити з 10-11 річними учнями.
    "Віднайдіть цитати" - кострубато. Краще: опишіть словами з тексту.

    І при всіх зауваженнях. Робота з текстом справжня, людяна, несписана, вами усвідомлена. Молодець.

    У конспекті все зїхало, бо форматуєте таблицю не окремими рядками, а пробілами "Бідні діти" - велике мистецтво роботи з таблицями.
    Я правильно зрозуміла, проблемне питання - чи справді притча? довести, що це притча.
    Шлях розвязання: познайомитися з поняттям притча, встановити ознаки притчі у тексті, зробити висновок?
    Яке призначення додатка Б? Це не потрібно видавати учням.Достатньо підручника і вашої роботи над портретом та ілюстраціями.
    На завершення уроку можна використати ігрову ситуацію "Зустріч з письменницею" (якби ти зустрів Е А, то щоб обов'язково сказав (спитав)?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за поради, врахувала їх!

      А з приводу проблемного питання, як я думала, що констатуємо факт,що це притча, визначаємо її основну ознаку (повчальний зміст)і шукаємо цей зміст у тексті (і він водночас є й ідейнм змістом, тобто основною думкою (для учнів 6 класу), ну але в принципі шукаємо ми повчальний зміст у тексті, щоб переконатися, чи справді притча)))тому мабуть ми про те саме говоримо... не знаю,запуталась вже)))

      З приводу додатка Б, я вже й сама передумала)
      А ситуацію "Зустріч з письменницею" спробую використати, не впевнена, правда, що там зможуть сказати учні, але цікаво)))

      Видалити