Рекомендована публікація

ЗВІТ

ЗВІТ  ПРО ПРОХОДЖЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ студентки 5 курсу,   групи УА Коробки Мар ії Анріївни Практику проходила у 5 - ...

понеділок, 11 лютого 2013 р.

Перший раз у шостий клас...)

Провела перший урок у своєму 6 класі, урок развитку мовлення (контрольний докладний переказ тексту). 

Чесно скажу: переживала дуже, руки трястися почали ще вдома) Правда, коли почала проводити урок, зрозуміла, что відчуваю себе набагато впевненіше, ніж минулого року. Діти поводились спокійно,слухали та охоче відповідали на мої запитання, це придавало ще більшої наснаги.

Усім (Олі, Насті та Валентині Володимирівній) урок сподобався, мого хвилювання вони не помітили,а були навпаки здивовані моєму спокою. Оля,так, взагалі взахваті від того, як я шуткувала з учнями (якщо це можна так назвати).

Сама, я не можу сказати, що задоволена уроком. Хотілося б почути хоч щось від вчителя, але єдине, що отримала - це "Зауважень немає, все так спокійно, чітко, без зайвого хвилювання..." А от з приводу того, що моє читання переказу мало не перетворилося в диктант, нічого(((  Я так і не зрозуміла, чи вони завжди так працюють, чи це моя помилка. Але в кінці, коли один з учнів запитав: "Так що дома писати, ми ж усе записали вже?", це мене дуже насторожило) Я йому у відповідь: "Переказувати цей текст своїми словами", а всі сидять, ніби ніколи не чули слів "своїми словами"...дивно!

Що приємно вразило, так це те, що, хоча учні і погано володіють української мовою і на уроках вчителя дозволяють собі навіть говорити російською, у мене сьогодні усі намагалися правильно говорити українською (навіть майже без русизмів).

З оцінюванням вийшла досить кумедна ситуація, цьому мені точно треба повчитися!
Ситуація типу: "Тобі десять, і тобі 10, усім 10!!!" =)))  Навіть вчителька зауважила, що не варто за 2-3 речення ставити оцінку, а я почала ставити,а потім уже пішло-поїхало: "І я відповідав", "І я, і я"...тоді я вже не знала, що робити)

Але загалом, очікувала я гіршого, надзвичайно порадувало те, що, у порівнянні з минулим роком, я відчуваю себе впевненіше і спокійніше, після шести проведених уроків так взагалі станемо професіоналами)))ха-ха

P.S. Хоча думаю уроки літератури будуть складнішими...там увесь клас - кожен по півслова і це уже шум. Сьогодні Настя проводила урок літератури, і ми зрозуміли, що таке цілий клас...


4 коментарі:

  1. З початком. Гарні і правильні емоції. Бути собою задоволеним - не є вашою метою. Зробили по максимуму своїх сил і знань. Задумуєтеся, виникають питання. Є маленькі перемоги. Значить рух правильний.
    Хвилювання теж важливе.
    Учнів завоювали.

    Читаючи ваш конспект з літератури, відчуваєш, що у вас є така спокійна лагідність та емоційність водночас. Тому діалог з учнями має вийти. Шуміти будуть, тут головне не закричати, дивуйтеся їхньому неслуху, апелюйте до них, як до дорослих, затихайте, замовкайте. Виражайте емоції, але по-справжньому ображатися чи сердитися на них не варто. Крикнути колись доведеться, але один раз і то, коли будете впевнений у результаті.
    Оцінювання - проблема не лише ваша. Про нього ви маєте думати, яколи складаєте урок: де будуть такі відповіді, які варто узяти до уваги, які варто оцінити. Оцінювання потрібно планувати. Вести облік на окремій картці (розграфіть клас та парти і ставте позначки). Продумайте на кінець уроку такі види роботи, щоб оцінити найактивніших.

    Щодо читання й переказування ми з вами ці питання обговорювали. Насправді учні не повинні записувати, виписуються лише найвагоміше та найскладніше. А далі робота усвідомлення (зрозуміти, що хотів сказати автор, чому він про це з нами говорить) та запамятовування (якими засобами мови, словами, конструкціями доніс зміст та основну думку автор). Тобто виходить не своїми словами, а словами автора, які ми зрозуміли і, звичайно, запам'ятали, а якщо запам'ятали, значить зможемо і в іншій ситуації використати.

    Доопрацьовуйте конспект з літератури.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оцінювання, однозначно,планувати! Завтра вже буду роздавати їм кольорові кружечки за кожну відповідь,а потім підраховувати.

      А з приводу РМ, ми говорили і про основну думку, і про те, як вона втілена,і про художні засоби.Правда,текст, на мою думку, був не дуже вдалим (не дуже яскраво передавав ознаки розповідного жанру та художнього стилю),та й взагалі він був дивним...)іноді траплялися такі словечки (як кажуть росіяни, замудреные), іноді триметрові речення.

      Коли учні почали просити читати повільніше, потім по 10 раз просити повторити, а вчителька нічого не сказала ні мені, ні їм, я подумала, що, можливо, їм складно, можливо, звикли так працювати...

      Коротше кажучи, РМ ще вчитися і вчитися!

      Видалити
  2. Також на уроці був використан аудіозапис колискової =))) , що дуже сподобалося учням. Я вже не кажу про себе, я ледь втрималась від співу))
    Машка- молодець)!!!

    ВідповістиВидалити