Рекомендована публікація

ЗВІТ

ЗВІТ  ПРО ПРОХОДЖЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ студентки 5 курсу,   групи УА Коробки Мар ії Анріївни Практику проходила у 5 - ...

четвер, 14 лютого 2013 р.

Конспект уроку української мови

Нарешті допрацювала конспект уроку з теми "Відмінювання порядкових числівників" + робота з текстом + оновлено.


* Роботи з текстом, на жаль, немає, бо в підручнику текст на два малесенькі абзаци про активність Сонця, який не несе ніякого важливого смислового навантаження, то там ще й одразу стоїть завдання провідміняти порядкові числівники, які учні ще не вміють відміняти...

...сторінки підручника...

12 коментарів:

  1. Машо, ви унікум. Навіть не читаючи текст, можу сказати, що щось не так.
    1. Як може текст,який визначає соціокультурну тему уроку не нести ніякої інформації?
    2. Якщо у підрусчнику текст не відповідає соціокультурній темі, значить його добирає вчитель.
    3. Невже учні довчилися до шостого класу і ніколи не вживали порядкові числівники у відмінкових формах?
    Це як раз і є матеріалом для створення проблемної ситуації: відмінюють, але не впевнені у правильності. сперечаються, щодо правильності, отже потрібно добре розібратися із законами української граматики.

    ВідповістиВидалити
  2. От я так і знала, що ви так скажете)))

    ВідповістиВидалити
  3. Тоді прийдеться щось викинути, а що? Там і так по одній вправці до правил і дві на закріплення)

    ВідповістиВидалити
  4. Знала, а чому ж зробила? спочатку визначте основні завдання, а потім плануйте. яким методом в цю ціль будете влучати. У вас же не стоїть завдання стріляти 10 разів, можна й 5, але влучно.

    ВідповістиВидалити
  5. Машо, ви майже всі читати не вмієте? Чому і у вас зразок оформлення конспекту для третьокурсника?
    Зразки для четвертого курсу було подано на "Практика" від 6 лютого.

    Допускаю, що ви просто неуважні й не зрозуміли суттєвих відмінних моментів.

    Ваш конспект ваш зараз перегляну. Але ж допрацювали, значить вже молодець.
    Але на першій сторінці знайдіть відмінності від зразка!

    ВідповістиВидалити
  6. 1. Бліц-опитування предбачає швидкий темп роботи, короткі влучні питання і такіж ємкі, але короткі відповіді. А у вас щось інше. Подумайте і придумайте доцільну (може й ігрову) назву та форму.
    2. Не ви, а ми. Хоча у певних контекстах може бути й ви.
    3. Оголошення теми також може бути проблемним. Ми з вами знаємо, що числівники поділяються на дві великі групи, щойно ви продемонтстрували, що вже набули досвіду правильно відмінювати кількісні, то ж тепер час навчитися безпомилково відмінювати порядкові (тільки тоді попередня робота мала включати не бесіду про числівник, а завдання практичного характеру, де теорія використовувалася б для підвердження правильності вживань тощо).
    4. Робота з тестом:
    - підготовка до сприйняття (уведення в соціокультурну тему). Дотестові завдання
    - читання тексту
    - тестові завдання. Завдання за текстом на розвиток мовленнєвої компетенції
    - тестові завдання на формування мовної компетенції - перший етап методу спостереження над мовою та мовленням. Тексту не бачу, тому на цьому все.
    Почитайте, подивіться, порахуйте, скільки пишуть і говорять учні, якість цього матеріалу.
    Іноді урок варто провести, щоб зрозуміти, що не допрацював.
    Успіхів на уроці, будьте готові до мобільності і винахідливості.


    ВідповістиВидалити
  7. Тема культурознавча чи соціокультурна?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ще б я знала різницю)))))я думала це одне і теж))) ну в плануванні всюди соціокультурна)

      Видалити
  8. Якщо не спиться, можу кидати ідеї. Тобі о котрій вставати?

    ВідповістиВидалити