...сторінки підручника...
Рекомендована публікація
ЗВІТ
ЗВІТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ студентки 5 курсу, групи УА Коробки Мар ії Анріївни Практику проходила у 5 - ...
четвер, 14 лютого 2013 р.
Конспект уроку української мови
Нарешті допрацювала конспект уроку з теми "Відмінювання порядкових числівників" + робота з текстом + оновлено.
* Роботи з текстом, на жаль, немає, бо в підручнику текст на два малесенькі абзаци про активність Сонця, який не несе ніякого важливого смислового навантаження, то там ще й одразу стоїть завдання провідміняти порядкові числівники, які учні ще не вміють відміняти...
...сторінки підручника...
...сторінки підручника...
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Машо, ви унікум. Навіть не читаючи текст, можу сказати, що щось не так.
ВідповістиВидалити1. Як може текст,який визначає соціокультурну тему уроку не нести ніякої інформації?
2. Якщо у підрусчнику текст не відповідає соціокультурній темі, значить його добирає вчитель.
3. Невже учні довчилися до шостого класу і ніколи не вживали порядкові числівники у відмінкових формах?
Це як раз і є матеріалом для створення проблемної ситуації: відмінюють, але не впевнені у правильності. сперечаються, щодо правильності, отже потрібно добре розібратися із законами української граматики.
От я так і знала, що ви так скажете)))
ВідповістиВидалитиТоді прийдеться щось викинути, а що? Там і так по одній вправці до правил і дві на закріплення)
ВідповістиВидалитиЗнала, а чому ж зробила? спочатку визначте основні завдання, а потім плануйте. яким методом в цю ціль будете влучати. У вас же не стоїть завдання стріляти 10 разів, можна й 5, але влучно.
ВідповістиВидалитиЯ надіялась...)
ВидалитиМашо, ви майже всі читати не вмієте? Чому і у вас зразок оформлення конспекту для третьокурсника?
ВідповістиВидалитиЗразки для четвертого курсу було подано на "Практика" від 6 лютого.
Допускаю, що ви просто неуважні й не зрозуміли суттєвих відмінних моментів.
Ваш конспект ваш зараз перегляну. Але ж допрацювали, значить вже молодець.
Але на першій сторінці знайдіть відмінності від зразка!
1. Бліц-опитування предбачає швидкий темп роботи, короткі влучні питання і такіж ємкі, але короткі відповіді. А у вас щось інше. Подумайте і придумайте доцільну (може й ігрову) назву та форму.
ВідповістиВидалити2. Не ви, а ми. Хоча у певних контекстах може бути й ви.
3. Оголошення теми також може бути проблемним. Ми з вами знаємо, що числівники поділяються на дві великі групи, щойно ви продемонтстрували, що вже набули досвіду правильно відмінювати кількісні, то ж тепер час навчитися безпомилково відмінювати порядкові (тільки тоді попередня робота мала включати не бесіду про числівник, а завдання практичного характеру, де теорія використовувалася б для підвердження правильності вживань тощо).
4. Робота з тестом:
- підготовка до сприйняття (уведення в соціокультурну тему). Дотестові завдання
- читання тексту
- тестові завдання. Завдання за текстом на розвиток мовленнєвої компетенції
- тестові завдання на формування мовної компетенції - перший етап методу спостереження над мовою та мовленням. Тексту не бачу, тому на цьому все.
Почитайте, подивіться, порахуйте, скільки пишуть і говорять учні, якість цього матеріалу.
Іноді урок варто провести, щоб зрозуміти, що не допрацював.
Успіхів на уроці, будьте готові до мобільності і винахідливості.
Дякую! Спробую зараз виправити.
ВидалитиТема культурознавча чи соціокультурна?
ВідповістиВидалитиЩе б я знала різницю)))))я думала це одне і теж))) ну в плануванні всюди соціокультурна)
ВидалитиЯкщо не спиться, можу кидати ідеї. Тобі о котрій вставати?
ВідповістиВидалитиМашо, ви де пропали? Як справи?
ВідповістиВидалити