Ви ж самі писали, що у плануванні соціокультурна, то чому пишете культурознавча. Перегялньте, ще раз зразки, там є культурознавча? Ви на кожному уроці проводите очікування, і як це спрацьовує. Може варто урізноманітнити? Молодець, використовуєте міжпредметні зв'язки - текстовий матеріал з твору, що вивчається на уроках літератури. Самі придумали, чи хто підказав?
Приємне враження. В подробиці конспекту не вчитуюсь, але структуруєте, продумуєте. На таких конспектах можна вчитися техніці проведення уроків. Тепер все залежить від майстерної реалізації.
Я тут)))
ВідповістиВидалитиМашо, буду вдячна за декілька слів на "практика"
ВідповістиВидалитиВи ж самі писали, що у плануванні соціокультурна, то чому пишете культурознавча. Перегялньте, ще раз зразки, там є культурознавча?
ВідповістиВидалитиВи на кожному уроці проводите очікування, і як це спрацьовує. Може варто урізноманітнити?
Молодець, використовуєте міжпредметні зв'язки - текстовий матеріал з твору, що вивчається на уроках літератури. Самі придумали, чи хто підказав?
Приємне враження. В подробиці конспекту не вчитуюсь, але структуруєте, продумуєте. На таких конспектах можна вчитися техніці проведення уроків. Тепер все залежить від майстерної реалізації.
То я їх пишу,а проводила лише раз очікування)))а ще раз обмін побажаннями)не знаю,а що там можна ще придумати?
ВидалитиА про Яву та Павлушу підручник підказав, це звідти вправа)))